Як створити зображення з красивим боке

Ursula Abresch є канадським фотографом з Британської Колумбії. Вона має вчену ступінь в області мистецтва та історії. Зараз працює художнім керівником в галереї мистецтв в м.Трейлі. Проте більшість свого часу присвячує фотографії. У викладеному нижче матеріалі Урсула покаже, як був створений один з її популярних знімків, щоб ви могли відтворити такий же ефект, як на її зображенні.

В цьому уроці у якості "боке" виступають світлі кола у знімку. Ці кола є точками світла, що не попали в фокус. Вони відрізняються розміром - менші кола були ближче до запланованого фокусу, більші - далі. На цьому знімку є лише крихта різкості, все решта розмито. Однак, саме таке поєднання смужок різкості з барвистим розмиттям навколо "робить" знімок.

ОБЛАДНАННЯ
Цей знімок знято на D7000 Nikon, з використанням макрооб'єктива Sigma 150mm F / 2.8, без фільтрів та спалаху.

НАЛАШТУВАННЯ
Зображення було знято в закритому приміщенні. Камера стояла на штативі. Рослину обприскували водою, її було сфотографовано з ISO 100, F / 5.6, 1/800с. Джерелом освітлення стало сонце з вікна, яке створило чарівну підсвітку для гілочки.

Картинку було зумисно недоекспоновано на 2 повні позначки діафрагми. Я зробила три такі фото, щоб при пост обробці їх об'єднати. Проте потім вирішила використати темне (недоекспоноване) зображення. Ось початковий знімок:

ОБРОБКА
Я відкрила зняте у Raw зображення на ПК. І тут мені дуже сподобалася права сторона знімка з багатими кольорами на світлих ділянках, незважаючи на те, що сама світлина в загальному здавалася темною. 

Найперше захотілося обрізати картинку до квадрата й трошки повернути, щоб отримати бажаний кут:

Далі продовжимо обробку в Photoshop CC:

1. Створіть копію шару для роботи на ньому (Layer 2) та застосуйте автоматичні криві до цього скопійованого шару: Image -> Adjustments -> Curves -> Options -> Enhance Brightness and Contrast

2. Створіть копію відкоригованого 2-го шару (Layer 3) і виберіть тіні в цьому новому шарі: Select -> Color Range … -> Select Shadows, Fuzziness 100%, Range 0 -> Hit “OK”

3. Зніміть виділення залишивши все, крім тіней в Layer 3: Edit -> Clear, а потім Ctrl + D.

4. Збільшість насиченість в Layer 3: Image -> Adjustments -> Hue/Saturation -> Leave all as is. Лише перемістіть середній повзунок (Saturation) до +100

5. Встановіть режим змішування (blending mode) на Layer 3 на "Color" і розмийте шар за допомогою Gaussian Blur (при радіусі 40)

Для подальшої обробки можна використовувати будь який метод, який вам подобається, для налаштування кольорів, поки вони не виглядатимуть правильно. Є так багато різних способів роботи з корегуванням кольору, що насправді не має значення чим ви послуговувалися досі, якщо остаточне зображення виправдало ваші сподівання.

6. Створіть новий шар (Layer 4) з усіма поправками зробленими досі: Select -> All; Edit -> Copy Merged; Edit -> Paste. У нашому випадку я зробила деякі фінальні коригування кривих для цього шару, щоб отримати бажану яскравість та контрастність.

Отримана картинка не зовсім схожа на початкове зображення. Це вже щось нове. Але описано точний процес для створення отакої гілочки

Пам'ятайте, що є багато способів для досягнення аналогічних результатів. Кожен фотограф має власні зручні способи роботи. Суть у тому, щоб пробувати різні методи обробки зображень.  

Автор: Ursula Abresch


Posted on July 7, 2016 and filed under корисне.