Як створити драматичний портрет за допомогою кольорокорекції Photoshop

Портрети в кінематографічному стилі - одні з найбільш вражаючих. Найбільше в них глядачеві подобаються ненасичені кольори й драматична атмосфера.

Перед тим, як ми почнемо вчитися кольорокорекції, ось декілька гарних порад для досягнення кінематографічної атмосфери:

  • При зніманні використовуйте широку діафрагму, приблизно між F/1.4 і F/2.0. За використання телеоб'єктива така порада теж буде доречною. Вся суть у хорошому фоні з гарним боке (розмиттям). Також ми прагнемо досягти красивого відокремлення моделі від тла
  • При зніманні в приміщенні зі стробоскопами додайте тіней на моделі, це створить особливу атмосферу. Бо плоске освітлення - це нудно. 
  • Якщо з якихось причин неможливо досягти драматичного освітлення, збільшіть контраст через висвітлення (dodging) й затемнення (burning) в Photoshop.
  • Знімати на вулиці рекомендовано відразу ж після заходу сонця. Кінематографічності ситуації додасть приємне м'яке світло на обличчі моделі, дуже гарно спрацюють вогні великого міста позаду об'єкта. Проте, таке можливо тільки при широко відкритій діафрагмі. 
  • Ваша модель має мати серйозний вираз обличчя, особливо, якщо це чоловік. Симпатичні усміхнені личка будуть тут зовсім недоречними. 
  • Аби модель не займала весь кадр, залиште трохи простору навколо. Це додасть змістовності картинці. Найкращим результатом буде той, де глядач розумітиме просторово-часовий контекст вашого фото.
  • Модель не має бути вдягнена виклично (наприклад, в рожевий або жовтий колір), обмежтесь одягом темних, приглушених тонів.
  • Спробуйте використовувати більше допоміжних кольорів, це створить хорошу глибину зображення. Часто у фільмах актор вдягнений у синє на жовтому чи помаранчевому фоні або навпаки. Намагайтеся витримати відтінки одягу моделі в холодних кольорах, а фон - у теплих. Це гарно спрацює. Але й протилежне також дасть хороші результати.
  • Найголовнішим є те, що модель повинна виглядати як герой фільму. Для натуральності образу додайте аксесуарів, одягу та поз, що зроблять ваш персонаж переконливим. Для цього, можливо, треба буде заздалегідь порадитися зі стилістом та обговорити з моделлю бажаний зовнішній вигляд.

Кольрокорекція в Photoshop

Щоб навчитися гарно редагувати кольори, ми скористаємось цим знімком:

Він був зроблений на Canon 6D, з діафрагмою F/1.8, на 50мм об'єктив. Зйомка проводилась під час короткого фільму, де я був фотографом. За допомогою освітлення за вікном, спрямованого на модель, та туману ми створили образ 1945 року.

Щоби зробити зображення живим, ми підсилимо контраст жовтого у highlights та зеленого в тінях (shadows). У нас вийде колірна схема на основі аналогічних кольорів, з переходом від зеленого до жовтого.

Почнемо з базової корекції експозиції в Lightroom. Тут все залежатиме від вашого зображення. 

Зробіть базові виправлення в Lightroom

Після того, як базові виправлення зроблені, перемістіть зображення до Photoshop, щоб почати редагування. Якщо ви використовували Lightroom, просто клацніть правою кнопкою миші і виберіть Редагувати в Photoshop (Edit in Photoshop).

По-перше, створіть новий шар (layer) в Photoshop. Тоді, у випадку, коли результат редагування вам не дуже сподобається, ви завжди зможете повернутися до вихідного шару.  

Створіть новий шар

Найперше створимо новий шар для редагувань. Перейдемо до: Layer> New Adjustment Layer> Color Lookup ...

Виберіть filmstock_50.3dl і зменшіть непрозорість (opacity) шару до 20%. Це робиться для того, щоб ефект був не занадто сильним:

Наступне, що ми маємо зробити, це створити шар кривих (curves) та повторити контраст. Отут все буде справді залежати від вашого зображення, тому робіть налаштування на свій смак:

Шар Curves з додаванням контрасту

Тоді створіть ще один шар кривих, перейдіть до синьої кривої і опустіть її верхню праву крайню точку. Це додасть жовтизни до ваших highlights:

Додано жовтизни до світлих областей за допомогою редагування кривих

Зробіть інший новий коригувальний шар для покращення зеленого в півтонах (midtones) і жовтого кольору в highlights. Повторимо ще раз: просто скористайтесь повзунками, щоб покращити зелений та жовтий кольори у півтонах та світлих ділянках відповідно. 

Виберіть Midtones з випадаючого меню і додайте зеленого та жовтого

Виберіть Highlights з випадаючого меню і додайте зеленого та жовтого

Ну ось, ми, в основному, завершили потрібну кольорокорекцію. Насамкінець, нам необхідно посилити світло, що падає з вікна та затемнити зображення і фон. Має вийти така собі віньєтка, зроблена вручну.

Щоб висвітлити картинку, створіть шар кривих (curves layer), зробіть його яскравішим та додайте чорну маску шару (CMD/ CNTRL + I, щоб інвертувати маску шару). Назвіть шар Dodge і малюйте пензлем з білою фарбою (бо маска чорного кольору) в тих місцях, де ви хочете висвітлити знімок. Для цього виберіть кисть з непрозорістю (opacity) близько 40% чіткістю країв (edge hardest) 0%

Щоб створити темний шар, ми зробимо те ж саме, але треба буде затемнити шар кривих і замалювати ділянки на картинці, де потрібне затемнення.

Цей шар коригування кривих для висвітлення ділянок зображення

Цей шар коригування кривих для затемнення ділянок зображення

Назвіть шари так, щоб вам були зрозумілі ваші дії

І, нарешті, фінальне зображення:

Підсумок

Портрети в кінематографічному стилі багато в чому завдячують значній кольорокорекції. Проте, не слід нехтувати освітленням, моделлю, параметрами камери та довколишньою обстановкою. Все починається з гарного знімка, а закінчується обробкою в Photoshop.

Автор Yacine Bessekhouad


Posted on August 10, 2016 and filed under обробка фото.