Що продається на стоках: простір та простота

Оскільки, все більше фотографів мають бажання продавати свої роботи на стоках та створювати зображення спеціально для них, важливо знати тренди і категорії, які найкраще продаються на стоках. Висновки продажів мають вирішальне значення, щоб допомогти фотографам зрозуміти тренди в рекламі, маркетингу, публікації і популярних тем індустрії. Витрачаючи час на аналіз зображень, які успішно продаються, фотографи можуть продукувати зображення того, що продаватиметься краще.

Ми висвітлили деякі з останніх продажів від Getty Images і VCG, і кілька причин, чому ці фото купують.

 

Архітектура

Це фото дуже добре обрамлене і має хорошу композицію, воно не містить лого, позначок торгових марок, людей. Воно має ідеальний шматок вільного простору, в який можа помістити рекламу чи повідомлення. Простота цього фото є тим, що продає його.

 

Подорожі

Цей фотограф зняв цікавий час дня і унікальний ракурс мосту в Будапешті. Якщо ви пошукаєте фото цього мосту в інтернеті, ви знайдете багато різних кутів зйомки, але лише декілька з цієї точки. Також, фото не відчувається не справжнім чи важким. Воно передає хороший настрій і є цікавим, що важливо для туризму, та веб-сайтів, присвячених подорожам.

 

Дика природа

Якщо про тварин і дику природу, то продається те, що зачіпає емоції. Люди тяжіють проектувати свої емоції на тварин. Часто емоції перетворюються на моменти, на яких можна зосередитися. Але у випадку з цим зображенням, є щось більш вражаюче, ніж емоція - це дія і очікування, а також суворість і коричневе пір'я орла, що контрастує з снігом і білизною зими. Фотограф знайшов велике природне світло і ідеальний кут, щоб захопити дію цієї посадки.

 

Пейзажі

Це фото є в теплих і холодних тонах, вон є і світлим, і темним, що створює контраст і драматичний ефект, дає відчуття динаміки. Воно може бути використане як потужне джерело натхнення, що робить його комерційно успішним.

 

Люди

Фреймінг в цьому зображенні разом з напрямом, куди спрямоване обличчя моделі, ідеально скеровують око глядача до лівої третини зображення, яка ідеально підходить для тексту, лого та подібного. А класичний стиль та гарне освітлення звертаються до масового глядача.

В цьому зображенні м’яке світло та кольори створюють повітряну та чисту атмосферу, що добре працює в рекламі. Воно є досить загальним, тому може використовуватись для різних цілей. Фотографії які є універсальними, продаються краще.

 

Фото з висоти

Зроблене високо над Австралією, це фото має гарні додаткові кольори і містить багато вільного простору з фоном, який є досить чистим. Надземні фото є візуально цікавими, бо пропонують точку зйомки, до якої ми не звикли. Той факт, що зображення зроблене з літака і красивий пейзаж знизу комунікують з відчуттям подорожі та ескапізму - обидва мають широке комерційне застосування.

Переклад та фото з :https://iso.500px.com

Posted on March 5, 2019 and filed under фотостоки.