2 прості методи додати барв фотографіям у Photoshop

У багатьох з нас траплялося так, що кольори у фотографіях неймовірного сходу чи заходу сонця дуже відрізнялися від тих, які бачили наші очі. Причин цьому може бути багато, наприклад, неспроможність техніки зафіксувати цю красу чи ваші власні помилки при зйомці. Проте, це не буде темою даної статті. На коригування чи додавання кольорів не потрібно витрачати купу часу. Насправді, ці речі можна виправити протягом кількох хвилин за допомогою Adobe Photoshop і для цього не потрібно бути експертом.

Початкове зображення. Додамо сюди кольорів

Як ви вже знаєте, є багато способів додавання кольору в Photoshop. Це легко зробити, але чим детальніші виправлення ви хочете внести, тим складніше вам буде. У цій статті ми розглянемо два прості методи додавання барв у Photoshop.

1. Додавання кольору з Photo Filter

Першим методом буде застосування інструменту Photoshop під назвою Photo Filter. Це Інструмент виправлення (Adjustment Tool), який можна викликати натисканням на іконку Adjustment Tool (напівзаповнене коло, розташоване нижче палітри шарів, див. скріншот нижче). Так ви створите новий шар Photo Filter 1, з яким і будемо працювати далі.

"Потепління" кольорів встановлено за замовчуванням на фільтрі, тому нижче видно, що знімок тепер має помаранчевий відтінок. Фотографи часто використовують фільтр Потепління (Warming Filter) (LBA), бо вважають, що так можна досягти найбільш природних тонів (див. скріншот праворуч). Вибрати цей фільтр можна натиснувши на  Filter в спадному меню. Крім того, є можливість вибору кольору вручну для окремих зображень. Якщо ж такі коригування здадуться вам занадто слабкими, їх можна посилити за рахунок підвищення Щільності (Density). Але Density вище 40% рідко коли застосовується, бо так кольори можуть видаватися тьмяними.

Photo Filter застосований до всього фото на 40% 

Photo Filter застосований до всього фото за замовчуванням на 25%

За допомогою цього фільтра ми повернули деякі кольори в небі. Різниця там не дуже велика, але нам вдалося зберегти природний вигляд в фотогрфії, і небо як і раніше виглядає добре. Проте, є одна проблема. Інколи нам потрібно додати барвистості лише небові, а кольори самого пейзажу залишити незмінними.

Зліва від тексту Photo Filter 1 є білий прямокутник. Це маска шару, яка наказує програмі Photoshop, яку ділянку зображення потрібно редагувати на цьому конкретному шарі. Білий колір означає, що маска видима, чорний - вона прихована. За замовчуванням маска білого кольору. Щоби видалити редагування з пейзажу, виконайте наступні дії:

1. Виберіть маску шару, клацнувши по ньому (коли маска вибрана, ви побачите квадратні дужки. Див. скріншот праворуч).
2. Виберіть чорну кисть і встановіть Hardness на 0%.
3. Зменшіть непрозорість (opacity) кисті до 80%.
4. Коли маска шару (Layer Mask) вибрана, ретельно промалюйте області, на які не має вплинути фільтр. Ви побачите, що всі коригування зникають з тих місць, на яких ви малюєте.

Це найпростіший спосіб вибрати вручну, де коригування має бути видно. На жаль, він також і найменш точний. Стане видимою димчатість по краях або, можливо, в певних місцях горизонту кольори матимуть неприродний вигляд. При збільшенні картинки, використовуючи кисть меншого розміру, ви зможете зменшити об'єми ореолу. Інші методи, до прикладу Luminosity Masking, є більш точними, але й вимагатимуть глибшого розуміння Adobe Photoshop.

2. Додайте контрасту з Curves Adjustment Layer

Ще один простий спосіб додати барв фотографії є використання шару з кривими (Curves). На відміну від Photo Filter, ми використаємо Curves для підвищення контрастності неба. Для редагування з кривими виконайте наступні кроки:

Відкрийте шар Curves, натиснувши ту ж іконку Adjustment Layer, та цього разу виберіть Curves.

Ви хочете додати трохи контрасту та зробити кольори яскравішими, затемнивши небо. Це можна зробити, натиснувши в середині лінії та потягнувши її акуратно вниз. Переконайтеся, що не перебільшуєте ефекту, бо це призведе до небажаної зернистості або колірних спотворень.

Ось і все. Щоби видалити редагування з самого пейзажу, створіть ще одну маску шару та повторіть дії, описані в попередньому методі вище.

Як ви вже встигли помітити, це два тонкі коригування. Небо не стане сюрреалістичним на вигляд з такими методами. Проте, ви отримаєте природні кольори й відтінки, які бачили в реальності.

За матеріалами сайту digital-photography-school.com


Posted on October 25, 2016 and filed under обробка фото.