12 бізнес порад для комерційних фотографів

Опубліковано Feature Shoot

У вас все може бути прекрасно з творчою частиною, але для того, щоб запустити та підтримувати успішну кар’єру комерційного фотографа, надзвичайно важливо зосередитись на діловій стороні робочого процесу. Це може бути не так весело і цікаво, як сама зйомка, але це забезпечить вам довгострокову роботу та перспективу.

Поширена помилка щодо фотографів полягає в тому, що вони проводять більшу частину свого часу за камерою. Але залежно від сфери, багато хто приділяє значну частину свого часу бізнес та адміністративним завданням, таким як бухгалтерія, виставлення рахунків, реклама та маркетинг соціальних медіа. Насправді, це опитування свідчить про те, що професійні фотографи витрачають 18% свого часу на ведення бізнесу, тоді як на саму фотографію - близько 4%, решта - на редагування та спілкування.

Ось дванадцять ділових порад для комерційних фотографів, які хочуть розвивати свій бізнес.

Знімок екрана 2019-08-15 о 18.47.55.png

1. Вкладайтесь в свої “10,000 годин”

Канадський журналіст Malcolm Gladwell має теорію: щоб стати експертом в будь-якій діяльності, треба виділити 10,000 годин для практики. Звісно, ця цифра є індивідуальною, та все одно, це правило буде корисним.

Справа в тому, що вродженого таланту само по собі недостатньо; ви повинні працювати над ним. Це не обов'язково означає, що вам потрібно чекати, поки ви відпрацюєте всі години, щоб розпочати бізнес; це означає, що для досягнення справжньої майстерності потрібно багато часу.

2. Побудуйте онлайн спільноту

Зараз легше ніж коли-небуть розвинути і підтримувати свій бізнес в інтернеті. Створіть надійний веб-сайт та соціальну мережу, а також спілкуйтеся з однодумцями. Поширюйте свої проекти та звертайтеся до артистів, якими ви захоплюєтесь. Попросіть поради, і повідомте людям, що ви зацікавлені у співпраці чи навчанні. Найгірше, що може статися, - ви не отримаєте відповіді. Найкраще - нові можливості.

Знімок екрана 2019-08-15 о 18.48.34.png

3. Робіть домашню роботу

Розміщуючи провайдерів для нових можливостей, використовуйте цілеспрямований підхід. Прочитайте, що роблять інші у вашій галузі і чітко визначте, що робить їх успішними. Вивчіть клієнтів своєї мрії та публікації своєї мрії та зрозумійте, що в них вкладено. Постарайтеся зберегти фокус на місцях, оскільки більшість клієнтів шукатимуть людей, які знаходяться поруч і готові знімати.

4. Проконсультуйтесь з бізнес-коучем

Коли ви робите якісь професійні зміни, консультація з професіоналом допомагає. Бізнес-коуч може допомгти, починаючи з створення ідеального резюме і до подолання сумнівів. Деякі також працюватимуть з вами, щоб створити впевненість, знати свою ціну та вимагати справедливих цін.

5. Не затримуйтесь в Інтернеті

І хоча робота онлайн важлива, також надзвичайно важливим є час в реальному житті. Відвідуйте виставки, фестивалі та зустрічайтесь з професіоналами віч-на-віч. Прочитайте заздалегідь про власника галереї чи редактора і будьте готові до розмови з ними. Вони з більшою ймовірністю запам’ятають вас, якщо особисто поговорять з вами.

6. Пам’ятайте про деталі чи найміть когось.

Для початку зрозумійте свої юридичні обов'язки. Дізнайтесь, як зробити та здійснювати свою працю легально. Створіть чіткий бізнес-план, щоб створювати першокласні рекламні матеріали. Розробіть чітку схему утворення ціни, виставлення рахунків, та оплати Для початку зрозумійте свої юридичні обов'язки. Для юридичної допомоги радимо ознайомитись з посібником книги Фотографа Каролін Е. Райт. Звідти складіть реалістичний бізнес-план та створіть кілька найвищих маркетингових матеріалів. Не забудьте за процес встановлення цін, виставлення рахунків клієнтам та оплату рахунків. Якщо ви ще не маєте впевненості взяти на себе ці сфери роботи, найміть людей, які займаються цим.

Знімок екрана 2019-08-15 о 18.49.46.png

7. Знайте свій бренд.

У світі, де кожен є фотографом, важливо виділятися. Зрозумійте, що робить вас унікальними і навчіться чітко та швидко повідомляти це потенційним клієнтам. Як заявив Мартін Шоллер у "Підприємнику" 2017 році, "Для фотографів тепер все суворіше. Ви повинні придумати, як винаходити колесо, або принаймні відрізнятися від усіх інших ».

8. Будьте організовані

Після того, як ви почнете будувати свою мережу, переконайтесь, що нею скористаєтесь. Використовуйте старомодний Rolodex, налаштовуйте документ або електронну таблицю для всіх своїх контактів або вкладайте кошти у спеціальне програмне забезпечення, наприклад Daylite, щоб зберегти все потрібне для вас. Установіть список розсилки та надсилайте її, коли у вас є оновлення.

9. Стежте за своїми фінансами

Перш ніж розпочати бізнес, переконайтеся, що ви зможете покрити всі свої витрати (обладнання, студія, маркетингові матеріали тощо), не впадаючи в борги. Це здається очевидним, але відстеження своїх витрат та забезпечення того, що у вас вистачає коштів, повинно бути частиною вашого розпорядку дня та робочого процесу. Будьте в курсі своїх податків і пам’ятайте, що несподівані платежі можуть вас застати зненацька.

Знімок екрана 2019-08-15 о 18.50.07.png

10. Диверсифікуйте свої доходи

Хоча робота з клієнтами або художні фото виставки можуть зайняти основну частину вашого часу, спробуйте створити кілька додаткових способів заробітку на регулярній основі. Ваша допоміжною роботою може бути путівник або курс для інших фотографів, а також інтернет-магазин для ваших послідовників.

Один зручний спосіб заробити додаткові кошти - подати свої фотографії для ліцензування. Якщо ви робите це через 500px, ви можете продавати фотографії в Інтернеті як безкоштовні запаси. Тоді ваші фотографії будуть доступні для придбання через основні платформи, такі як Getty Images та VCG (Visual China Group).

Ви все одно будете володіти авторськими правами, але ви заробляєте 60% від кожної чистої покупки ваших фотографій, якщо ви вирішите ліцензувати фотографії виключно 500px (це означає, що вони більше не продаються ніде).

11. Постійні інновації

Тверде почуття того, хто ти є і що ти пропонуєш, буде основою вашого бізнесу, але сильна точка зору і здатність думати нестандартно не є взаємовиключними. Ви можете залишатися вірними своїм цінностям і світогляду як художника, одночасно підштовхуючи себе до спроб чомусь новому. Ваша робота не припиняється, коли ви зарекомендували себе як професіонала - в більшості це лише початок. Замість того, щоб сидіти спиною і покладатися на свою зону комфорту, вийдіть з неї і подивіться, що відбувається навколо.

Знімок екрана 2019-08-15 о 18.50.33.png

12. Відплата

Створюючи свій бізнес, ви отримаєте безліч рекомендацій від більш досвідчених фотографів, тому не забудьте допомогти тим, хто менш досвідчений, ніж ви.

На початку вашої кар’єри найкраще, що ви можете зробити - це знайти надійного наставника, хто буде чесним і відвертим з вами завжди. Коли ви станете більш досвідченим, настав час бути наставником для когось/

Це не лише добра практика, а також допомога вам залишатися в курсі подій. Можливо, це одна з причин, що так багато майстрів фотографії, від Стівена Шора до Джоела Стернфельда, також стали педагогами.

Posted on September 13, 2019 .