10 порад, як знімати фото мандрівок, що добре продаватимуться на стоках

Незважаючи на думку більшості людей, продаж знімків з мандрівок - це такий же бізнес, як і будь який інший. Він має сезонність, і так само, як і будь який інший бізнес, вимагає того ж рівня професіоналізму, управління та маркетингу, щоб стати успішним. Хоча збоку це виглядає досить гламурно, та життя мандрівного фотографа є самотнім. Ви прокидаєтесь рано вранці і лягаєте пізно ввечері, є мало часу для відпочинку. Проте, як на мене, це найцікавіший напрямок фотографії. А, оскільки, це для мене спосіб заробляння грошей, то я ставлюся до подорожей як до робочих поїздок. 

Тут ви знайдете 10 порад, які допоможуть вам зняти фото мандрівок, що будуть добре продаватися.

1. Дізнайтесь більше про місце знімання

Ви маєте бути обізнані з пунктом вашого призначення не лише як тревел-фотограф, але й бути поінформованим про останні туристичні тенденції та потенційні "злачні місця". Адже, ваші клієнти та стокові агенції, ймовірно, зажадають цікавих світлин саме звідти.  

2. Охопіть зйомками якомога більше речей та місць

Якщо вас не відрядили з якимось дуже специфічним фотозавданням, то спробуйте фотографувати якомога більше об'єктів. Це можливо в будь якому пункті призначення, країні чи місті. Очевидно, ви не сфотографуєте все, але досліджуючи наперед локацію та створюючи список найцікавіших місць зробите стільки світлин, що точно буде з чого вибирати. 

3. Робіть максимальну кількість фото кожної локації

Стокова фотографія - це гра в кількість. Чим більше світлин ви маєте, тим кращі ваші шанси на продаж деяких з них. Тому дуже важливо спробувати зняти так багато різних фотографій, наскільки це можливо саме в цьому місці. Велику частину вашого часу забере планування зйомок і дослідження локації. Але не зупиняйтеся на одному кадрі, робіть третій, четвертий - використання різних кутів чи ракурсів зможе розповісти зовсім іншу історію.

Зверху основна сцена, яку я знімав.

Але збоку я побачив складені дрова. У підсумку саме ця світлина принесла мені на стоках більше грошей, аніж основна сцена.

4. Старайтеся зробити добре кожну фотографію

Так, кількість фотографій при зніманні для стоків є важливою, та все ж постарайтесь залишити високі стандарти для кожного фото. Немає значення, що у вас є аж 10000 фотографій. Якщо вони зняті не дуже добре, то їх ніхто не буде купувати. Тому ви маєте бути переконані, що кожна ваша світлина - це найкраще, що може бути. Це значить, що фотографувати об'єкт треба в найвигіднішому світлі і з найліпшою композицією. Можливо, треба буде знову повернутися на те ж місце зйомки, якщо бачите, що можна зняти краще.

5. Знімайте фото, для якого потрібно докласти мінімум зусиль

Деякі з моїх найбільш продаваних фотографій це ті, які були зняті з мінімальними зусиллями і витратами. Широко відкрийте очі, щоб побачити можливості довкола. Часом не треба звертати зі запланованого шляху чи витрачати додаткові кошти.

6. Придумайте історію

Одним з найпотужніших інструментів у фотографії є те, що нею можна розповісти набагато цікавішу історію, ніж просто намагатися описати її. Для кожної світлини придумайте історію, тоді глядач не зможе відірвати очей від неї. 

7. Подумайте, де використовуватиметься знімок

Чи це буде фотографія на всю сторінку, чи вас цікавить лише центр зображення? Чи матимете ви дозвіл на продаж світлини, якщо знімаєте приватну власність? Усі елементи фото мають працювати. Найкраще робити знімок з різних ракурсів, а також в портретній та книжковій орієнтації про всяк випадок (якщо композиція від цього не програє).

8. Знімайте одразу, як тільки трапляється нагода

Якщо композиція та світло є ідеальними, робіть знімок одразу ж. Ніколи не думайте, що знімете це пізніше. Так, часом у вас трапиться нагода сфотографувати об'єкт при кращих умовах, ніж ви зняли вперше. Але не варто повністю покладатись на долю.

Це фото зняте, коли сторонній подорожній пройшов повз мене вузьким проходом. Я став чекати ще когось, щоб зробити гарніший кадр. Але більше нікого не було. Старайтесь не пропускати шанс зловити добрий кадр, бо ще раз таке може не трапитися.

9. Отримайте релізи від моделей та власників 

Незважаючи на те, що для більшості випадків вам не потрібно буде релізів для використання знімків, та, все ж, зробіть все можливе, щоб отримати ці релізи всюди, де можливо. Перестрахуйте себе.  

10. Будьте безжальними

При редагуванні світлин після поїздки будьте безжальним критиком при оцінці якості знімків. Завантажуйте лише фото найвищого рівня. Кожне фото судіть за його значущість, а не за витрачений час та прикладені зусилля. 

Це конкурентна галузь, продавати фотографії часом складно. Але з правильним ставленням до справи, вашою працьовитістю та чітким плануванням, не кажучи вже про практику, з часом ви зможете отримати оте чуття типу зображень і композицій, які добре продаватимуться на стоках.   

Автор: Kav Dadfar


Posted on June 16, 2016 and filed under фотостоки.