Атмосфера фотографії

У кожній фотографії важливою є ідея. Атмосфера світлини - це, насамперед, емоції моделі, але й довколишня обстановка також важлива. Саме вона заповнює світлину сенсом. 

Якщо ви не підготуєтесь до зйомки і не продумаєте всі деталі, то фотосесія може бути жахливою, оскільки імпровізувати без можливості щось змінювати дуже важко. Завжди потрібно наперед продумувати план зйомки, описувати все по пунктах та малювати схеми освітлення та постановки кадру на папері.

Не менш важливо знайти спільну мову з моделлю. У кожної людини своє бачення картини і не завжди воно співпадає з вашим. Потрібно навчитися настроювати моделей на свій принцип і темп роботи, але в той же час і самому треба бути гнучким та підлаштовуватися під моделей. Старайтеся працювати тільки з тими моделями, які вам цікаві. Якщо у людини приємна міміка, цікавий типаж, стиль одягу та поведінки, то це можна використовувати у своїх творчих проектах. 

Якщо йдеться про комерційні зйомки, то доведеться шукати у своїх моделях найкращі та найцікавіші риси їх зовнішності, пластики рухів, фігури. Більшість портретів знімаються при заході чи сході сонця. Цей відтинок часу називають золотим. Тіні виходять м'які та приємні. Динамічний діапазон світлин є максимально широким. Кольори приємні та теплі.

Часто фотографи кажуть моделям яку позу прийняти. З новачками прийдеться попрацювати, проте якщо модель досвідчена, то їй просто треба задати настрій та напрямок руху. Потім залишається тільки ловити моменти. Ви можете просто спілкуватися і у відповідні моменти робити кадри. Вони можуть вийти дуже яскравими та живими.  

 

Також важливою є й наступна обробка фотографій. При обробці знімків необхідно уважно пропрацьовувати колір та освітлення. Все має гармоніювати. Усі кольори світлини повинні поєднуватися. Якщо закралася деталь, яка виділяється із загальної картини, то прийдеться її видалити чи перефарбувати.

В мережі інтернет є багато сайтів та статей зокрема, що нададуть вам вичерпну інформацію про підбір кольорів. Побудова кадру грає не менш важливу роль, аніж ідея, обробка та підготовка. Використовуючи природні чи архітектурні лінії можна досягти глибини, змусити глядача стежити полядом від одного об'єкта до іншого. 

На фотографії можна виділити кілька основних кольорів. Саме вони будуть вирішувати загальну гаму світлини. Можна знайти ряд компліментарних кольорів і оформлювати все у цих тонах.

Щоб зрозуміти, як використовувати ті чи інші принципи створення знімків, роботу з перспективою, потрібно аналізувати роботи професійних фотографів і старатися їх наслідувати, чи просто застосовувати правила у своїй роботі та, звичайно ж, бути уважним до деталей. 

Перекладено з сайту: http://www.takefoto.ru/articles/teoriya_fotografii/1839_atmosfera_fotosnimka



Posted on May 5, 2016 and filed under портрет.